Som jag skrivit lite tidigare har jag besökare i lägenheten. Bland annat har jag sett ett glas välta mitt framför mina ögon utan mänsklig hand. Detta inlägg finns att läsa HÄR. En annan gång gick brandvarnaren igång mitt i natten och detta inlägg finns HÄR
 
I natt var det dags igen. Jag låg och kollade på Johan Falk på tv:n i mitt rum. Ronja låg också i sängen och kollade på tv med mig. Carro och Adam som också här på Kungsgatan och Carro skulle upp och jobba på morgonen så dom gjorde en tidig kväll. 

Mitt i filmen hör jag musik och jag trodde att det var nån EPA utanför fönstret nere på gatan som var ute och körde och spelade hög musik då det lät som att musiken kom närmare och närmare. Jag slog av ljudet på tv:n och då frös blodet till is när jag insåg att det var musik från cd skivan i cd spelaren i vardagsrummet. Jag flög upp ur sängen och stängde av oljudet och därefter for jag in i Carros rum. Carro och Adam sov inte utan dom höll på med mobilerna och det första Carro undrade var om Ronja var med mig. Annars kan man ju tänka att katten klivit på fjärrkontrollen till radion. 
 
Nej, vi kunde inte skylla på Ronja som var med mig i sovrummet när radion gick igång. Ytterst obehagligt. Dessutom var det väldigt högt ljud vilket jag inte brukar ha när jag själv lyssnar på radion. 
Precis som den gång som brandvarnaren gick igång mitt i natten utan att det brann så var det sådär isigt kyligt i lägeheten. Som att man kom in i en lokal som tidigare varit full av rörelse, typ lite svettigt men kallt. Jag kan inte beskriva det på bättre sätt. 
Nåja, jag är övertygad om att det finns nåt väsen nånstans, besökare, döda släktingar som ger sig tillkänna. Jag vet inte vad men nåt är det. Det är för många saker som händer även om det går nästan ett år mellan så är det helt onaturligt. Det värsta hittills är nog att se ett glas välta framför mina ögon utan mänsklig hand, utan drag. Ingenting som kan förklara fenomenet. 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej