(null)

(null)

Idag klev jag upp strax efter fem och var i stallet ganska precis vid sextiden. Utsläpp av hästar och det är rätt skönt att vakna innan klockan och känna sig utvilad. Morgonen fortsatte i samma goda anda få jag blev bjuden på frukost hos min fina vän Eva som bor vid stallet. Supergoda mackor och kaffe och trevligt sällskap med många goda skratt innan jag vände åter mot Umeå strax efter åtta. 
En slö dag väntar, borde nog plocka en del och städa i lägenheten men det får vänta lite. Idag blir en dag utan måsten utan på sin höjd att jag passar tv tiderna för Vinterstudion. 
Har inga bilder på hästarna utan jag gör som vanligt - snor några Carros Instagraminlägg. Ingrid mår bra och rids för fullt, hon bjuder på hinder och känns bra enligt Carro så jag hoppas att det räcker med de veterinärbesök som nu gjorts. 
I övrigt har jag öppnat hela min Lyko adventskalender som jag fick av ungarna när jag fyllde år och jag är så nöjd med de produkter jag hunnit använda. Bland annat har jag använt (null)

 ett topcoat lack ""Geletric" som inte var det mest snabbtorkande men lämnat en toppenfinish på mina naglar som jag nästan aldrig har lackade. Förrän nu fortsättningsvis. Kanske. 


Kommentera

Publiceras ej