Nu har resultatet från tentamen jag gjorde i Helsingborg i mitten av januari kommit. Jag fick VG (väl godkänd) vilket var väldigt roligt. När jag skrev tentan kände jag att jag visste vad jag skulle svara och resonera kring de juridiska problemen. Utmaningen var att skriva med penna på papper. Det händer ju nästan aldrig med Word och ctrl c och ctrl v. Ni förstår va.  När jag kommer på i slutet på svaret att jag skulle klämt in text och lagrum i början av svaret. Jag skrev rakt upp och ner, suddade ett par rader och skrev om men tänkte sen -"första tanken vinner" och lämnade in tentan utan att läsa igenom och börja sudda, lägga till och dra ifrån. 

I övrigt väntar jag på Minette och Antons bebbe. Nu är det nära och barnet borde va här innan helgen. Dom har varit in på förlossningen i helgen och i morse. Så spännande och som mormor längtar! 

Som vanligt ont om bilder numera så snor en Instagram bild av Carro från ett den 29/1 snöfritt Skåne. 
(null)

(null)

(null)


Kommentera

Publiceras ej