(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Förra året var jag, Minette och Carro ner till Stockholm för att gå på Horse show på Friends arena. Det var en jätterolig resa och när jag kollar tillbaka så har jag haft förmånen att göra så mycket med flickorna även efter dom blivit vuxna och flyttat hemifrån. Alla resor vi gjort till Gotland, Gävle, Skåne, horseshow plus alla resor på tävlingar med Rindi och Ingrid. Jag är verkligen priviligerad som fått vara med om så mycket. Jag minns förra året på lördagen innan vi skulle ut till Friends när vi satt på en pub och åt nån fisksoppa och drack vin. Så mysigt. I år är vi hemma och jag kollar evenmanget på tv12 men minns tillbaka till förra året. 
 
Carro kommer hem till Umeå för att fira jul den 21:a. Det ska bli roligt att träffa henne (och Adam som kommer med ett senare flyg), jag har ju inte träffat dom sen vi körde ner Ingrid till Skåne i slutet av augusti. Det verkar gå bra med Ingrid som är friskförklarad efter behandlingen hon fick i oktober. Tack och lov att det inte blev värre och Carro fick ju rida henne hela tiden mellan behandling och återbesök. Har sett lite filmer och nu bjuder Ingrid på hinder igen och ser bra ut. I januari åker jag ner till Skåne och får träffa Ingrid igen. Det ska bli roligt, jobbar lite på distans och blandar ut det med semester när jag ändå är i Skåne, det är ju inte nästgårds att åka dit precis.
 
Mesta av tiden hemma går nu åt att städa och plocka en del, tänkte ta fram julpynt och granen i morgon så jag får lite julstämning här hemma. 
 
Annat som hänt i veckan är att jag åkte med Rindi till Bettan i Brån för skoning. Har varken bil eller hästsläp tillgängligt men så tacksam att min kompis Eva inte bara lånar ut sitt hästsläp utan även sin bil till mig så jag kan åka med ponnyn. Det gick bra alltihop, Rindi springer in i transporten och är helt obrydd att åka. Nu är ponnyn jättefin om hovarna och har snösulor och nya brodd. 
(null)
 
(null)
 
 

Kommentera

Publiceras ej