I går var Carro och Ingrid med på hoppträning. Ingrid har ju vilat nån vecka och nu ridits några dagar. Ingrid hoppade bättre än jag trodde efter ett hoppuppehåll på några veckor och detta var också premiär att hoppa utan väst. Inget kommer få Carro att någonsin ta på sig en väst, inga argument kommer bita på henne. Hoppningen gick alltså superbra och jag har snott bilder från Carros Instagram då jag inte har några egna. Vi måste även komma igång med dressyrträningarna efter några månaders uppehåll. Vi har ju haft ett ridhus mindre och det har varit sådär med att anmäla sig måndag för kommande torsdag när man inte visste vilket väder det skulle vara några dagar framåt. Carro har upprätthållit den träningen men inget blir ju så ordentligt som när Lena tränar Carro och Ingrid regelbundet. 

Den 7 januari var det exakt 3 år sedan Ingrid gjorde resan upp till Norrland och hennes nya hem. Jag tycker Ingrid blivit så mycket vitare men inte trodde jag benen blivit så mycket ljusare. Såg nån bild att hon var betydligt mörkare på benen för tre år sedan. Jag tror Ingrid kommer bli helvit med åren. 
 
Hoppträning 220107
 
Och nu några bilder på Ingrid när hon kom i januari 2019
 
Och idag - flera nyanser vitare! Den uppmärksamme ser att Carro har samma kofta på sig tre år senare :) 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej