Idag är det ett år sedan Rindi påbörjade sin resa till Gotland. Vi hade vansinnigt mycket snö då och mer skulle komma. Rindi hann iväg precis mellan två ordentliga snösmockor. Lite ironiskt har jag just idag bokat hotell på Gotland, jag som aldrig kollar sånt. Av en slump kollade jag hotell och hittade ett vad jag tror inne i Visby till ett kanonpris. Måste blivit nåt fel, typ 480 kr/person och natt. Ingen frukost men det finns kök. Denna gång måste vi boka båt på hemresan som går på förmiddagen. Det var något jobbigt att åka från Visbi 01 på natten, sova dåligt och sen köra Norrlandskusten upp till Umeå. Jag sov i 12 timmar när jag kom hem efter förra resan. 
 
Jag älskar ön och ändå har jag nästan inte sett nåt av den. 
Vi får väl göra upp en lista med "måste se saker". 

Nu helg. I morgon ska Ingrid klippas och på söndag är det banträning. Ingrid ska hoppa 1,10. Vi tränade i onsdags, en svår övning enligt Carro. Studs på böjt spår bland annat. Kanske tufft att dra igång med den träningen efter lite vila men Ingrid är ju rätt vältränad och har muskler som inte är att skämmas för så hon tog nog träningen bra. I går var det dressyrträning för Lena. Första träningen på månader då vi legat lågt med det eftersom vi inte haft ridhustider när ena ridhuset varit avstängt. Carro har dessutom jobbat en del torsdagar så det har inte funkat helt enkelt. I övrigt har Adam gått in och stärkt upp med träningen. Hur söta är dom inte? 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej