Undrar just hur många inlägg jag döpt till just hoppträning genom åren? Som vanligt på tisdagar var det hoppträning och självklart började det regna tio minuter innan träningen men vi hade lite tur då det var en liten lätt duggskur så i princip reds hela träningen i upphåll. 
 
Jag tycker Rindi hoppade bra ikväll och ponnyn såg bara positiv ut samtidigt som Carro var lyriskt nöjd över träningen. Jag blev lite paff när Johanna frågade Carro hur många galoppsteg det var mellan hindren på långsidan och Carro faktiskt hade svar på frågan. Om ni klickar på bilden nedan kommer ni till en film. 
 
 Som vanligt blev det skrittrundan några varv efter träningen men inget längre bort då Carro är rädd för att möta björnar i skogen. Trots hoppträning där Rindi gjort av med energi så var det en pigg ponny på rappa ben vi tog in i stallet. Nedan följer en bildbomb på Carro och -Rindi, Wilma och Prinsen. 
 
Jag behövde inte göra så mcyket i stallet ikväll då Carro varit där sen tretiden och hunnit både mocka och byta vatten så det enda jag gjorde förutom kolla hoppträningen var att mocka hagen vilket inte var mycket samt göra betfor. Verkligen lyxig tillvaro jag har vissa dagar. 
 
Ikväll visade Umeå upp en enormt fin himmel men det blir aldirg lika fint på kort men jag slänger in en bild jag tog på balkongen nyss. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej